“Fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale et besøk til denne restauranten og prøve deres "Tasting menu" Dette må være det mest spennende måltidet jeg har spist i hele mitt liv. Interresante og vågale kombinasjoner som passet helt perfekt sammen!

Takk, Line D N

Anmeldt 8 juli 2017 via mobile enheter

Bra mat (tasting menu) ok+ vin match (coravin vin-pakken).

Veldig bra priser i forhold til hva man fikk servert, men hadde forventet litt mer av et så høyt anmeldt sted.

Misforstå meg rett, det var absolutt verdt et besøk.

God service fra vår kvinnelige servitør, vil absolutt si at vår mannlige servitør har forbedringspotensial.

1  Takk, Anja T
Anmeldt 24 juni 2017 via mobile enheter

Veldig bra.!!!
Litt trøbbel med å finne frem. Det viste seg at restauranten lå på andre siden av bygget.
En smaksopplevelse

Takk, Karsten R
Anmeldt 20 juni 2017 via mobile enheter

Min forlovede tok meg med hit på bursdagen min. Vi bestilte nok som mange andre tasting menyen deres med vin. For oss ble dette en kulinarisk opplevelse med utrolig mange spennende smaker. Også en stor takk til vår hyggelige servitør Ludwik som guidet oss gjennom menyen. Hit kommer vi tilbake neste gang vi er i Gdynia.

1  Takk, smopro79
Anmeldt 3 september 2016 via mobile enheter

Veldig fin atmosfære, god service og utsøkt mat!! Anbefaler dette stedet på det varmeste. Gleder meg til neste besøk!

Takk, Knut W

Reisende som så på Sztuczka, så også på

Gdynia, Pomerania Province

Har du vært i Sztuczka? Del dine erfaringer!