Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint, koselig, lite og rent hotell. God service. Perfekt med barn. Bodde i en leilighet med to soverom. Stort og fint. Utsikt over Østersjøen. Fin beliggenhet. Par minutter gange ned til en lang og fin strand promenade inn til byen. Badebasseng som vi stort sett hadde for oss selv. Det var åpent tidlig og stengte sent. Boblebad og badstuer . Badehåndklær fikk vi i resepsjonen. Frokosten så fantastisk fin ut! Men litt lite utvalg og lite for barn. Et topp opphold! Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ellbrat
Dobry-Hotel, Team Leader på Hotel Rozany Gaj, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Guest,
Thank you for your review and for sharing your recent experience at Rozany Gaj. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time with us. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!
Please “Like” us on Facebook to stay informed of our upcoming news, events and promotions.

We look forward to welcoming you back soon!

Anmeldt 22. mai 2017

Perfekt beliggenhet, vi hadde hjørnerom (leilighet) mot sjøen og hadde aldeles nydelig utsikt. Fin rusletur fra hotellet langs promenaden mot havnen og livet der. Frokosten var god og hadde noe for alle. Kommer gjerne tilbake.

Romtips: Be om hjørnerom mot haver.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, t0nekv

Dear Guest, thank you very much for your recommendation. As a team, we do our best to make our Guests feel special. We are happy that we can exceed your expectations.
Looking forward to welcoming you next time in our Hotel.

Anmeldt 31. juli 2016

Ingen sted å sette seg ut og ta en røk. Ingen bar, veranda var farlig kom ting ovenfra. veranda var delt med 2 andre rom ikke noe privat liv.
Totalt sett en skuffelse, men rent og pent.
Der var ikke noe oppholds steder hvor du kunne ta en kaffe og en røk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Wizz Tours
Takk, sareb839
Dobry-Hotel, Team Leader på Hotel Rozany Gaj, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your stay with us. Your feedback is extremely important to us.
I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations.
I hope that we will have another opportunity to welcome you back and to show you that we can make it right.

Anmeldt 30. august 2015

Veldig bra lite vekk gjemt hotel.Litt utenfor gdynia, men bare en 10 min spasertur til sentrum, strand promenaden 50 trappetrinn ned.
Har det en trenger. Fine rom med alt.Koselig liten resturant med veldig god mat. liten bare, ellers takterasse for coctails. Lite svømme basseng og koselig liten jaccuzzi/sauna avdeling. Utrolig hyggelig personale over alt. Utvidet oppholdet 4 dager for ikke noe bedre alternativ i område.

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Shebbas

Dear Guests,

We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.

We would like to personally thank you for your description of the hotel, its interiors.

On behalf of our entire staff here at the Rozany Gaj we would like to thank you for your comments and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Looking forward to welcoming you next time in our Hotel.

Anmeldt 29. august 2013

Et nydelig hotell som er å anbefale , lett vei til den flotte promenaden langs stranden . ca. 15 min. gange til sentrum... Stranden som er i nærheten av hotellet er bare helt fantastisk . En langrund strand , som er barnevennlig, det er også lekeapparater på stranden . Toaletter og strandrestauranter er det også der . Når man skal gå ned til strandpromenaden , så må man gå en del trapper, men man kan også gå en annen vei , men da tar det litt lenger tid. Det er også en vei som går rett til handlegaten , den tar en 20 min. å gå .... Frokosten på hotellet er som ganske mange hotell , helt grei . Vi spiste ikke middag på hotellet. Men det var det mulighet til . Prisen på hotellet sin mat er nok litt dyrere enn på restauranter i byen , men å spise ute i Gdynia er ikke dyrt. Ikke farlig å spise maten i Gdynia , Veldig god mat på de stedene vi har spist. Skal man på besøk til Sopot eller Gdansk, så er det en opplevelse å kjøre tog . Togstasjonen ligger ca. en halvtimes spasertur fra hotellet. Og Markedet må bare oppleves, der er det alt fra høner, til kofferter å få kjøpt. Det ligger ca. 20 min. spasertur fra hotellet.

Romtips: Spør etter et rom med havutsikt. Ikke mye bråk da hotellet ligger på en høyde
Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Betta232013
DobryHotel, General Manager på Hotel Rozany Gaj, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2013

Tusen takk for å besøke Różany Gaj Hotel og tar deg tid til å gi ærlige tilbakemeldinger. Vi er veldig glad for å lese at du likte din tid i Gdynia. Takk for at du tilordne den høyeste samlede rente og slike høye tonene etter bestemte deler av våre tjenester. Vi håper at du vil besøke oss igjen i fremtiden. Vi gleder oss til det!