“Verste service i hele Gydinia”
Anmeldelse av Maka i Kawa Pizza

Maka i Kawa Pizza
Vurdert som nr. 3 av 281 Restauranter i Gdynia
Anmeldt 14 oktober 2016 via mobile enheter

Vi kom inn på denne plassen etter at den hadde fått tilsynelatende god karakter på TripAdvisor. Hun som jobbet der så ikke på oss da vi kom inn, hun sa ikke hei. Vi satt oss ned og hun kom ikke med meny, det hele endte med at vi forlot plassen. Svært ubehagelig, kanskje en bra plass for take-away (når du har bestilt på forhånd, og hvis de svarer på telefonen) men IKKE en plass for service eller å sitte.

1  Takk, Julian F

Anmeldt 22 september 2017 via mobile enheter

Takk, Blanka R

Reisende som så på Maka i Kawa Pizza, så også på

Gdynia, Pomerania Province

Har du vært i Maka i Kawa Pizza? Del dine erfaringer!