Anmeldt 27. august 2018

Flott Hotel minus var at det var veldig lytt. Dette var veldig forstyrrende. Ellers topp Hotel . Flott spa. God mat. Hyggelig betjening. Nær stranda. Flotte sykkelstier. Verd en tur i gågata. Ta en tur på moloen, virkelig flott.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Karl-Gunnar H
Anmeldt 19. juli 2018

Flotte rom, deilig mat, fint å ha tilgang til lounge i løpet av dagen. Spa fasilitetene var over the top! Heilt fantastisk!!! Hotellet ligger sentralt til i Sopot og midt på stranden. Frokosten var nydelig med det beste utvalget jeg noen gang har sett!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Anita K
Anmeldt 15. april 2018

Jeg var i Sopot forrige helg sammen med noen venninner, og vi sjekket i den forbindelse inn på Sheraton Sopot Hotel. For et nydelig hotell, med en fantastisk beliggenhet ved stranden, rett i sentrum av Sopot. Jeg er veldig glad for at vi valgte dette hotellet.Frokosten var super, rommet var fint, beliggenheten helt fantastisk og prikken over i-en var at vi kunne gå rett fra hotellet og inn på spaet for god massasje eller for å nyte velvære-avdelingen.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, linnraa
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Ett fantastisk hotell som er 5 stjerner på alle områder. Fantastisk service, mat rom og spa. Det er bare ett utrolig hotell. Man vil ikke dra derifra! Hver gang jeg er i Sopot så er dette hotellet jeg vil bo på!
Jeg anbefaler dette hotellet på det sterkeste!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Vidar K
Kasia B, Public Relations Manager på Sheraton Sopot Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

Dear Vidar K,

Thank you so much for taking the time to write your comments concerning your recent stay at the Sheraton Sopot Hotel. I am pleased to know that you enjoyed the hotel, our services and the local area. Rest assured that your comments will be shared to the staff and we hope to see you in our hotel again soon.

Thank you for allowing me the opportunity to respond. Have a great week.
Katarzyna Bak
Rooms Director

Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Vi ankom hotellet klokker 01.00, fikk sjekket inn og synes at rommet var så fint. Rent, moderne og stort. Vi hadde bestilt et hjørnerom. Og fikk tildelt et rom i 1.etasje , fantastisk utsikt over stranden og havet. Hotellet har serviceminded personale og fremstår som et godt vedlikeholdt hotell. Frokosten er god og har et godt utvalg. Så noe for enhver. Koselig atmosfære i baren og hotellet generelt. Nydelig pyntet så vi Finn skikkelig julestemning.
Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 83Kariannes