“Topp!”

Seafood Station Restaurant, Bar & Grill
Vurdert som nr. 10 av 231 Restauranter i Sopot
Beskrivelse: Seafood Station Restaurant, Bar & Grill tilbyr toppkvalitet sesongens sjømat, fisk og kjøtt serveres med de beste regionale produktene som er tilgjengelige. Om morgenen kan du nyte deilig frokost med endeløs kaffe! Østers Rockefeller, ømt grillet tunfisk biff eller elsket, autentisk britisk fisk og chips. Kombinert med en nøye utformet vin-, øl- og cocktailmeny, tilbyr vi deg et kulinarisk minne å verne om. Kom og bli med oss!
Anmeldt 7 august 2017 via mobile enheter

Veldig god Seafood pasta, blide servitører og hyggelig atmosfære. Om vi returnerer til Sopot kommer vi garantert tilbake.

Takk, Tor-Håkon N
seafoodstationsopot, General Manager på Seafood Station Restaurant, Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 august 2017

Thank you so much for great review! Have a great day and we hope to see you soon again! :)

Anmeldt 29 juli 2017 via mobile enheter

Spiste krabbeklør og Cesar salat med husets hvitvin.
Rett over gaten var det spansk underholdning med høy kvalitet.
Trivelig og kunnskapsrik betjening.
God mat og drikke for en rimelig sum penger.
Vi drar dit igjen i morgen.

Takk, Jon B
seafoodstationsopot, General Manager på Seafood Station Restaurant, Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 august 2017

Thank you so much for a great review! We wish you a great day and hope to see you again soon! :)

Anmeldt 8 juli 2017 via mobile enheter

Upåklagelig service.

svært bra scampi rett, ok sverdfisk. Godt mulig sverdfisk smaker ganske mye tran, men denne smakte kanskje litt mye tran.
Ok vin-meny.

Takk, Anja T
seafoodstationsopot, General Manager på Seafood Station Restaurant, Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 juli 2017

Thank you so much for your review, have a great day and we hope to you soon again! :)

Anmeldt 12 oktober 2016 via mobile enheter

Første ettermiddag traff vi blink. Veldig hyggelig betjening, og maten var lekkert presentert og smakte meget godt.
Kommer gjerne igjen.

1  Takk, Kirsti H
Marta L, Owner på Seafood Station Restaurant, Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 januar 2017

Thank you so much for your review and we hope to see you again soon! Best Regards, Seafood Station! :)

Anmeldt 11 oktober 2016 via mobile enheter

Toppers, fersk mat, gode smaker, tre generasjoner kjempefornøyd. Er fra Vestlandet så vi er vant til sjømat og vet hva vi snakker om

1  Takk, Anne Irene N

Thank you so much for your review and we hope to see again soon! Best regards, Seafood Station! :)

Reisende som så på Seafood Station Restaurant, Bar & Grill, så også på

Har du vært i Seafood Station Restaurant, Bar & Grill? Del dine erfaringer!