“Dårlig service”

Seafood Station Restaurant & Oyster Bar, Sopot & Warsaw
Vurdert som nr. 15 av 284 Restauranter i Sopot
Beskrivelse: Seafood Station Restaurant, Bar & Grill tilbyr toppkvalitet sesongens sjømat, fisk og kjøtt serveres med de beste regionale produktene som er tilgjengelige. Om morgenen kan du nyte deilig frokost med endeløs kaffe! Østers Rockefeller, ømt grillet tunfisk biff eller elsket, autentisk britisk fisk og chips. Kombinert med en nøye utformet vin-, øl- og cocktailmeny, tilbyr vi deg et kulinarisk minne å verne om. Kom og bli med oss!
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men servicen trekker veldig ned på denne restauranten. I følge meny skal det ta ca 20 til 40 min avhengig av hva man har bestilt. Vi ventet godt over 1 time før vi fikk maten vår. Maten smakte godt, men kommer ikke til å gå her flere ganger grunnet svært dårlig service

1  Takk, Marcus S

Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Bra mat til både lunsj og middag. Vi bodde rett rundt hjørnet og var her 2 ganger. Veldig fornøyd med besøkene.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, silje_karina
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Veldig bra utvalg av forskjellige fiske sorter. Maten kom veldig fort etter bestillingen og smakte utmerket. Vennen klaget over liten porsjon av halibut men resten av oss 4 gikk mett ut av lokalene. Hyggelig og behjelpelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Joannaoslo
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Fishburger og baby blekksprut + behagelig betjening. Godt utvalg av vin. Fikk prøve forskjellige.

Dato for besøk: august 2019
Takk, monikaoslo
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Denne anbefales. Meget god mat. Litt utenfor lysløypa men grei å finne om man tar noen ekstra skritt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Arvid28

Reisende som så på Seafood Station Restaurant & Oyster Bar, Sopot & Warsaw, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Seafood Station Restaurant & Oyster Bar, Sopot & Warsaw? Del dine erfaringer!