“Må prøves”
Anmeldelse av Moshi Moshi Sushi SOPOT

Moshi Moshi Sushi SOPOT
Vurdert som nr. 12 av 278 Restauranter i Sopot
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du er sushi elsker må du spise sushi her. Fersk og deilig sushi. Vi var to som delte 24 biter til lunsj, noe som var svært velsmakende og mettende. God og blid servitør og godt vær gjorde at vi trivdes godt. En øl med veps i, ble byttet ut uten kostnader. Den tredje av oss som ikke liker sushi, spiste teriaky kylling som også smakte godt.

1  Takk, MeretheLervag

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Stakk innom her for en liten lunsj , nydelig Taryakikylling,sushi og øl. Anbefaler å dra hit.
Fint plassert like ved Monte Cassino gaten.

1  Takk, Tesswik
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

God mat. Fin meny. Ser bra ut når serveres og smaker godt. God service og fin atmosfære. Spiste der 3 ganger i løpet av ferien. Delikat.

1  Takk, thomas_from_oslo
Anmeldt 15. august 2018

Kjæresten min og jeg spiste lunsj her. Det var god service, god vin, og kjempegod sushi og dumplings! Vil anbefale å gå innom her om man ønsker seg en frisk, asiatisk lunsj. De har masse utvalg i sushi, og egen meny for barn.

2  Takk, G9921RJjulieb
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste der til lunsj.
Vi bestilte nudler med sjømat, samt sushi.
All maten var absolutt fantastisk.
Beste sushi jeg har spist!
Japansk limonade anbefales også ved siden av hvis du er tørst, eller bare har lyst på noe godt og forfriskende å drikke.

1  Takk, kim t

Reisende som så på Moshi Moshi Sushi SOPOT, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Moshi Moshi Sushi SOPOT? Del dine erfaringer!