“Autentisk Mexikansk mat”
Anmeldelse av El Regreso

El Regreso
Vurdert som nr. 21 av 296 Restauranter i Sopot
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, veldig god service og hyggelig atmosfære :) Skal vi til Sopot igjen, spiser vi absolutt der igjen :)

Dato for besøk: september 2019
Takk, VanjaMik

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Står ganske tydelig i beskrivelsen at de er åpne til 00:00. Men vi var der rett før klokken 22:30, og da så det ut som det var stengt for lenge siden ‍♀️

Dato for besøk: august 2019
Takk, 896amalieh
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget meksikansk mat. Jeg spiste Quesadilla med grønnsaker og Empanadas med kjøtt og avokado. Resten av familien tok diverse fra menyen og alle var kjempefornøyde med maten. Trivelig betjening og god stemning på den lille og sjarmerende restauranten. Anbefales

Takk, Lars-BjornM
Anmeldt 18. juli 2019

God billig mat og drikke til både store og små. Alt er laget fra grunnen, ingen snarveier! Varmt anbefalt

Takk, TrailBlazer790672
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening. Anbefales!
Vi spiste fajitas som var særdeles god. Barne menyen med også god!

Takk, 705terjee

Reisende som så på El Regreso, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i El Regreso? Del dine erfaringer!