“Gjennomført service med gode anbefalinger ”
Anmeldelse av Cyrano et Roxane

Cyrano et Roxane
Vurdert som nr. 3 av 257 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Fransk, Gastropub, Vinbar
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Ble godt tatt i mot, forklart og presentert retter. Gode anbefalinger både mat og vin som passet til tre forskjellige retter. Det som trekker ned er plasseringen ute og standarden på møblene, selv om det kan ha sin sjarm.

Takk, Thor Egil S

Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med en genuint interessert eier og driver. Vi hadde foie gras laget på oppskrift fra eierens bestefar, og en nydelig andeconfit servert på enkelt vis. Veldig fornøyd med mat og service. Gode viner og, dog litt snevert utvalg.

Takk, Anja T
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Den beste middag og betjening under oppholdet i Sopot. Noen av matrettene har gått i arv. Vin fra små lokale levradører i Frankrike

1  Takk, Helge S
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god mat noe av det beste vi spiste på reisen. Vi fikk stedets spesialiteter med gåselever til forret og andelår til hovedrett som smeltet i munnen. Hyggelig betjening og en vert som passte godt på at alt skulle bli en god opplevelse. Fikk anbefalt en god vin til maten. Veldig vellykket. Togene farte forbi men opplevdes ikke som en sjenase. Anbefales!

1  Takk, Sigurbjørg S
Anmeldt 4. juni 2017

Fantastisk mottagelse og atmosfære av denne franske restauranten nær togskinnene i Sopot. Eieren tok kjempebra i mot oss - oppmerksom og galant. Kjempegod mat!!! Togene passerte veldig nær, men det gjorde ingen ting!!!!

Takk, Ragnhild H

Reisende som så på Cyrano et Roxane, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Cyrano et Roxane? Del dine erfaringer!