“Sjarmerende sted med utsøkt mat og dedikerte servitører.”
Anmeldelse av Restauracja NOVA SOPOT

Restauracja NOVA SOPOT
Få mat levert
Vurdert som nr. 4 av 285 Restauranter i Sopot
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Nova to ganger iløpet av vårt opphold i Sopot ble møtt med smil og servitører med lidenskap for faget og stedet Liten resturant med 6-7 bord og plass til max 27,derfor bestilte vi bord dagen før.
Hit kommer vi gjerne tilbake
De har ikke bevilgning, men de opplyser om at du kan ta med din egen øl/vin (en morsom erfaring)
Velbekomme ️

2  Takk, Tulletorilll

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Høye forventninger, siden restauranten var nr 1 i Sopot. Personalet var veldig flinke og hyggelige så ingen problemer der. Stedet hadde ikke sjenkebevilgning i orden da vi var der, så ingen alkoholservering. Du får dog lov liv til å ha med mebrakt vin eller øl som de åpner og sjenker i glass for deg. Maten var dessverre ikke bra. Vil sammenligne det med det du får servert på en hvilken som helst dårlig veikro i Norge. Fint sted og dyktig serveringspersonale trekker opp til gjennomsnitlig.

Takk, TrondheimsLars
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Var innom og bestilte bord to dager før vi skulle spise. Hyggelig hjemmekoselig sted. Spesielt at de ikke hadde skjenkerett til alkoholholdig drikke. Dette løses fint med at du tar med egen drikk. Gå på butikken å kjøp vin å ta med rød eller hvit vin
Maten har en spesiell hjemmelagets ving over seg. Rettene smaker godt og har preg av hjemmelaget Polsk mat. De som jobber der har yter god service og kan mat og vin .
Veldig bra og billig.

Takk, mortenr66
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Høye forventninger til nr 1 på tripadvisor i Sopot, men maten svarte ikke til forventninhene hos de voksne i følget; pork loin og gåsebryst. Det smakte helt ordinært og enkelt. Barna/ungdommene likte maten veldig godt; panert kyllingfilet og pork loin.

Takk, Erica H
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

God mat i hyggelige lokaler. Både kveite og svinekam smakte ypperlig. Hyggelig kelner som gjorde opplevelsen minneverdig. Rene og pene toaletter.

Takk, torbj_rnw4

Reisende som så på Restauracja NOVA SOPOT, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Restauracja NOVA SOPOT? Del dine erfaringer!