“God Sushi, men laaang ventetid”
Anmeldelse av Dom Sushi

Dom Sushi
Vurdert som nr. 26 av 271 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Sushi, Japansk, Sjømat, Fusion
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Nesten tom restaurant, men måtte vente 55 min på maten. Lite tilstede servitør. Måtte lete etter de for å få bestilt drikke når en gikk tom. Ok og god Sushi, men ikke helt vilt.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 21mariab
Emilia B, Kierownik ds. PR på Dom Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Sorry to hear you were let down by the experience. Let me ensure you this kind of situation is exception rather than a rule in our restaurant, as we always strive to be better and better at what we do. We hope you will give us another chance and have the opportunity to change your mind about us.

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

En utrolig god opplevelse. Vi hadde spist sushi før og visste halvveis hva vi gikk til. Flere andre gjester rundt kokkene fikk opplæring i hvordan bruke spisepinner. Kokkene og servitørene var veldig hyggelige og ga god hjelp. Veldig god mat, ferskt og godt. Dette anbefales, men kan være lurt å bestille på forhånd. Vi fikk nok en servitør som var på opplæring, men kokken reddet det hele inn med god service, godt humør og god mat.

1  Takk, Bjorn1985
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Hadde høye forventninger til plassen og maten, da den hadde top rating på Tripadvisor.
Er vandt med Sabi sushi hjemme og Alex sushi. Må derfor si jeg ble ganske skuffet. Lite info fra personalet, stod lite i menyen. Maten smakte ok.
Hadde forett av scampi med guacamole som var veldig god, resten var skuffende.
Ville heller prøvd en annen sushi plass om det skulle friste.
Kom noen andre norske innom som også ble forvirret av menyen.

Takk, Jeanette_Ee1
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Dumpet tilfeldigvis innom til lunsj. Forsto raskt at dette var en skikkelig sushirestaurant av høy klasse. Du sitter rundt kjøkkenet slik som i østen og ser kokkene lage maten. Sushien var nydelig!servitører og sjefskokken utrolig hyggelige og proffe.

1  Takk, carinao1
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Vi besøker alltid Dom Sushi når vi er i Sopot. Svært behagelig atmosfære, dyktige kokker som lager maten mens du ser på. Ryddig og renslig. Serverer både sake og japansk øl. Maten er god og rimelig.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, martinn641

Reisende som så på Dom Sushi, så også på

Sopot, Pomerania Province

Gdynia, Pomerania Province

Gdynia, Pomerania Province

Har du vært i Dom Sushi? Del dine erfaringer!