“Delikat og særdeles smakfullt!”
Anmeldelse av Petit Paris

Petit Paris
Vurdert som nr. 19 av 270 Restauranter i Sopot
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Wow... For en smaksopplevelse!! Vi startet med en Raviolli som var utmerket! Fulgte videre opp med Lam og svineribbe, som begge var delikate og smakfulle. Flott komponert, svine-retten kategoriseres som det beste vi noen gang har spist. Flinke og vennelige servitører, samt svært hyggelig opplevelse på fortauskanten som om vi var i Paris. Creme bruleen smeltet på tunga! Fine priser. Restauranten anbefales på det sterkeste!! Wow..

Takk, marenk0

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Flott sted! Men de hadde det nok veldig travelt når vi var der. Vi var en gruppe på 8 hvor av to ungdom og tre barn. For barna var det litt lite utvalg og ingenting på barnemenyen for datteren min med cøliaki. Risottoen var litt tørr og smakene bar preg av hastverk. Det så veldig fint ut på tallerkenen, men det hjelper lite når jeg får bedre risotto hjemme :) Torsken var litt overstekt og maten til samtlige rundt bordet smakte litt for lite. Som mannen min sa (som er kokk): Utgangspunktet er veldig bra, men det manglet litt kjærlighet og litt krydder.

1  Takk, Caroline M
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde behov for et par glutenfrie alternativer. Dette var ikke et problem. Hyggelig betjening, rask levering og i det hele tatt en fin opplevelse. Kan anbefales.

Takk, Ken Gøran S
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Feira bryllaupsdag på Petit Paris, og bestilte bord nokre timar tidlegare. Vi fekk fyrst eit stort bord som var nokon upersonleg pga avstanden (vi var 5, fekk bord med plass til 8). Det var ingen problem å byta bord til eitt med sofa. Fekk servert god vin og brus til ungane. Dei hadde ein Chilensk Chardonnay som dei ikkje hadde på vinkartet - men som var nydeleg. Fekk servert deilige brød og gherkins - for nokon som ikkje er så begeistra for sylteagurk, falt desse verkeleg i smak!
Vi gjekk rett på hovudrett, som var pasta m tomatsaus og fish’n’chips for dei to minste. Crispy og god fish’n’chips, pastaen var perfekt og sausen var god. Men minste hadde ete seg mett på brød, uheldigvis. Men det var mykje mat for å vera barnemeny.
For vaksne vart det ei smakfull og god lauksuppa - den skal eg kjøpa neste gong, for det var den beste eg har smakt (fekk prøva ei skei). Og då var eg mett frå min eigen rett, som var confitert lam etter anbefaling frå ei særdeles hyggeleg servitør. Kanin var den tredje retten. Nydeleg den òg. Husets raudvin passa godt til.
Sjølv kor mette vi var, så måtte vi avslutta måltidet med noko lite. Gemalen tok ein kopp cappuccino, eldstemann ville ha frisk limonade, det vart for tungt med ein heil dessert. Crème brulée hadde det fine sukkerlaget på toppen - perfekt! Og Mammo og minste delte sjokoladefondant med vaniljeis og ein nydeleg ripssaus. Fondanten var så god at eg finn ikkje ord. Meir perfekt fondant skal ein leita lenge etter!
Og med ei strålande flink og passe oppmerksom servitør så er eg sikker på at vi kjem attende!
Tusen hjarteleg takk!

1  Takk, Liv Signe U
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk glassert ribbe med sennep og potetmos. Kunne spist denne daglig lenge uten å bli lei. Fantastisk.

Takk, Christian B

Reisende som så på Petit Paris, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Petit Paris? Del dine erfaringer!