“Fantastisk mat.”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020

Vanvittig god mat og nydelig service. Var der med 2 voksne + 2 barn og alle koste seg. Anbefales på det varmeste.

Takk, TrondA8

Anmeldt 27. februar 2020

Hadde en fantastisk lunsj.
Nyyydelig smakfull mat,beste hvitvinen eg har smakt og ypperlig service.
Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 642lisbethf
ThaiThaiRestaurants, Dyrektor generalny på Thai Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2020

Thank you very much for your opinion! We're happy that you had amazing time at our place. We hope you'll visit us again for more oriental experience.

Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Anbefales!! Vi hadde bestilt bord for lunsj, 10 stk. Litt rot med bestillinga, men det ble fiksa umiddelbart. Vi fikk langbord og tildelt en kjempeflink kelner som anbefalte oss masse god mat og drikke til felles bord. Vi var kjempefornøyde!

Takk, anitaf283
ThaiThaiRestaurants, Public Relations Manager på Thai Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Thank you very much for a kind feedback! We care about our Guests so we're happy to read everything was good. Can't wait to see you again!

Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat å hyggelige servitører.
3 var vi som spiste her, å var så god mat.
Kan virkelig anbefales

Takk, JanegilMoberg
ThaiThaiRestaurants, Public Relations Manager på Thai Thai, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2019

Thank you very much! We're happy to read we managed to meet your expectations. Hope to see you again!

Anmeldt 30. september 2019

Nydelig ekte thaimat tilpasset norske ganer. Knallgod grønn curry med kongereker. Du velger selv hvor sterkt maten skal være. Hyggelig og servicevennlig betjening. Godt utvalg av både hvit og røde viner.

Takk, Nils-Petter T

Thank you very much! We're happy to read we managed to show you the authentic thai cuisine. We hope you will visit us again!

Reisende som så på Thai Thai, så også på

Sopot, Pomerania Province
Gdynia, Pomerania Province

Har du vært i Thai Thai? Del dine erfaringer!