Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Jeg er akkurat på vei hjem etter tre fine dager her. Utrolig fine rom, gode senger og hyggelige ansatte. Frokosten var nydelig og rommene var herskapelige. Kort vei til sentrum og strand og likevel ligger det rolig til i et gammelt villastrøk. Kan absolutt anbefale et opphold her.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, synn_vey2017
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell i rolig og flott beliggenhet. Kort gåavstand fra Sopot sentrum.
Meget hyggelig betjening.
God frokost som hver dag er variert.
Rom på Nordsiden med balkong.
Anbefales.
Reiser gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Rallyrutt
Anmeldt 11. juni 2017

En liten tog tur unna Gdansk ligger spa og velvære stedet Sopot. Litt utafor livlige sentrum i Sopot ligger en restaurant som heter Villa Antonina. Her spiste vi en bedre lunsj med godt vin til. Flott sted og meget god mat. Her kunne jeg tenke meg bo neste gang.

Takk, Tommy B
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Vi var 6 jenter i reisefølget, som bestilte 3 rom her. Betalte ca 700 NOK per rom, inkl frokost. 5-6 min å gå fra toppen av hovedgata, så god beliggenhet i rolig område.

Noe støy pga nært toglinjen, men det lå ørepropper på rommet. Vi sov iallefall bra. Det er ganske lydt innendørs ved slamring av dører og snakk i gangene. Likevel ikke noe problem.

Noe forskjell i størrelsen på rommene (classical-room) og hvor varme de ble ift solen (velg nr 7, det var størst og kjøligst av de vi hadde, lå på hjørnet). Stort bad med dusjkabinett. Koselige rom med store vinduer og vinduskarmer.

Rommet ble ryddet, og håndklær skiftet daglig om behov. Gratis minibar (!) og nytt vann hver dag. Kunne låne strandhåndduker uten ekstra kostnad.

Veldig serviceinnstilt personale som snakker godt engelsk. Hjalp med å bestille taxi, anbefale frisør (tegnet kart) osv.

Frokosten var perfekt! Diverse pålegg, grønt, gode salater, noen varm-retter, frukt, juicer, kaffe/te, samt eggerøre eller omelett på forespørsel. Satt ute og spiste hver dag.

Prøvde ikke restauranten, men her var det både 40-årsfest og bryllupsfest. Kanskje litt overrasket at de ikke informerer gjestene om dette siden det medførte musikk og støy både inne og utenfor vinduene til langt på natt... Mulig de så an gjestene at det ikke ble noe problem, men om man lå her med barn hadde det vært en ulempe.

Takk, IngunnPingunn
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler virkelig et besøk på Villa Antonina. Sjarmerende lite hotell litt utenfor sentrum. Store rom, behagelige senger, hyggelig serviceinnstilt betjening og strålende frokost. Eneste minus er toglinjen som går rett ved hotellet, men man blir fort vant med den ekstra lyden, og på rommet låg ørepropper klar til bruk.
Kommer gjerne tilbake hit, enten med venner eller familien.

Takk, 697ninak