Det beste av Gdańsk, Gdynia og Sopot: Privat 7-timers tur til Trippelbyen

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Crooked House på
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Artig hus midt i gågata i Sopot. Huser en kaffebar. Et artig blikkfang, gøy å ha sett det. Anbefaler å gå inn og se på maleriene på veggen inni gangen, kjempefine

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, sivsmestad
Anmeldt 30. august 2018

Morsomt og se der « det rare skjeve huset» vi var inne i huset.. tenkte alt var skjevt... kjedelig inne med noen butikker. Mest og ta bilder utendørs.

Takk, torill920
Anmeldt 27. august 2018

Crooked House er et landemerke i Sopot. Man kan ikke gå gjennom byen uten å ta en titt.

Utvendig er det stilig og vellaget, men det får liten mening når det ikke er gjort noe med å gjøre det helhetlig med innredning

Bra klubber trekker opp

Takk, knutp1
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Det var kjekt å endelig få sett det spesielle huset! Jeg hadde ikke spesielt store forventninger til dette, men ville se det siden vi likevel skulle gå igjennom gågaten.
Vi tok også en kaffi og en is inne og det var helt topp! Inni er huset helt vanlig, men litt stas var det nå å se ut de rare vinduene. God kaffi og deilig is!
Toalett var det også. Og stellerom. Greit å vite om midt i sentrum.

1  Takk, lises679
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Dette var jo en skuffelse, føler utseende på huset ikke ga noen mening ifht hva som er inne. Inni er det ikke noe å se som har tilknytning til det spesielle fasaden. Intet mer enn et artig skue utenfra...

Takk, 467jannicken