Morsomt hus

Morsomt hus i Sopot. Lett å få øye på i gågata. Men du trenger ikke å dra til Sopot bare for å se... les mer

Anmeldt 30. desember 2019
Surpompen2
Ringerike, Norge
Morsomt

Arkitekturen er flott. Kult og se og ta bilde av. Er ikke en attraksjon eller opplevelse. Inne i... les mer

Anmeldt 15. desember 2019
dyvekes
Rygge, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Sopot
Anmeldt 16. november 2018

Dette ar så spesielt og se på trodde ikke jeg så riktig.men det gjorde jeg , at det går og lage slike hus veldig fint.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 544olsen
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Artig hus midt i gågata i Sopot. Huser en kaffebar. Et artig blikkfang, gøy å ha sett det. Anbefaler å gå inn og se på maleriene på veggen inni gangen, kjempefine

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, sivsmestad
Anmeldt 30. august 2018

Morsomt og se der « det rare skjeve huset» vi var inne i huset.. tenkte alt var skjevt... kjedelig inne med noen butikker. Mest og ta bilder utendørs.

Takk, torill920
Anmeldt 27. august 2018

Crooked House er et landemerke i Sopot. Man kan ikke gå gjennom byen uten å ta en titt.

Utvendig er det stilig og vellaget, men det får liten mening når det ikke er gjort noe med å gjøre det helhetlig med innredning

Bra klubber trekker opp

Takk, knutp1
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Det var kjekt å endelig få sett det spesielle huset! Jeg hadde ikke spesielt store forventninger til dette, men ville se det siden vi likevel skulle gå igjennom gågaten.
Vi tok også en kaffi og en is inne og det var helt topp! Inni er huset helt vanlig, men litt stas var det nå å se ut de rare vinduene. God kaffi og deilig is!
Toalett var det også. Og stellerom. Greit å vite om midt i sentrum.

1  Takk, lises679