“God mat bra service”
Anmeldelse av TexMex Sopot

TexMex Sopot
Vurdert som nr. 28 av 284 Restauranter i Sopot
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Vi testet tex mex i dag. Prøvde åss på tapas style. Med masse forskjellige retter. Alt vi prøvde smakte bra og servicen var bra. Vi sleit litt med å bestille da dem ikke hadde meny på engelsk.

1  Takk, galagutt

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på TexMex Sopot, så også på

Har du vært i TexMex Sopot? Del dine erfaringer!