“Anbefales!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22 september 2017 via mobile enheter

Flott sted, fantastisk service, nydelig og spennende mat. Helt greie priser!
Ble tatt godt vare på, fikk overraskende starter-rett; nydelig. Fulgte anbefaling om spennende og fod vordrink. Snille priser på et flott sted.
Toppkarakter!

Takk, Trude og Pål E

Anmeldt 27 august 2017 via mobile enheter

Spiste her i helga, veldig fornøyd. Vi var en gruppe på over 40 personer, fylte nesten opp restauranten. Hadde biff tartar som forrett nr 1, gulrot og appelsinsuppe, kylling til hovedrett og til slutt en ostekake. Suppen var magisk! God mat og bra service.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 4 august 2017 via mobile enheter

Bestilte scampi til forrett og biff til hovedrett. Noe av det bedre jeg har smakt noen sinne. Også veldig Hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste. Imorgen prøver vi frokosten som vi har hørt skulle være minst like bra!

Takk, Andreas W
Anmeldt 13 juli 2017 via mobile enheter

En noe eplekjekk kelner viste oss bordet, men kunne ikke tilby god Rioja på glass, så de ble det en mer ordinær Chardonnay og fisk. Ledsager bestilte torsk, jeg foretrakk gjørs, begge meget vellykkede valg. Til forrett var reker på deling mer enn tilstrekkelig. God mat, men mangelfull atmosfære trakk ned helhetsinntrykket.

Takk, Georg E
Anmeldt 12 juli 2017 via mobile enheter

Her serverer de fantastiske frokostretter. Vi spiste frokost her 2 ganger. Maten var nydelig.
Spiste middag her siste kvelden. Den var utrolig god. Betjeningen va veldig hyggelige. Denne restauranten kommer vi til å besøke igjen! Anbefales!

Takk, KristineBStange

Reisende som så på Nowy Swiat Restaurant & Cocktail Bar, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Nowy Swiat Restaurant & Cocktail Bar? Del dine erfaringer!