Priceline
eDreamsUSD 96
Anmeldt 15. juli 2018

Flott hotell med en fantastisk spa avdeling og takterrasse med basseng og bar. Betjeningen var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Veldig rent. God mat til en rimelig penge. De har sykkelutleie for de som ønsker det. Flott spasertur til sentrum. Greit å få ekstraseng, og det var billig. Det eneste minuset var at det var teppegulv på rommet, også sa de ikke før ved utsjekking at det var frokost med i prisen til ekstrasengen, så vi spiste frokost i byen, men fikk trukket det fra prisen ved avreise da det ble oppdaget.

Romtips: Andre etasje med veranda mot byen, med havutsikt og over resturantene.
Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Gunnhamn
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Et bra hotell i nærheten av sentrum. Gode fasiliteter som spa, svømmebasseng,badstu og boblebad. Rent og fint både inne og ute. Hyggelig resepsjonsområde, frukosten var bra,personalet hyggelige og serviceinnstilt .

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 483jenst
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

+ Treningsrom
+ Sauna område
+ Frokosten

- Maten i restauranten
- Ikke så bra basseng område, mye barn, mye uhøflige mennesker, ingen servering, trening i bassenget for ikke hotell gjester 18:00 tiden. Oppleves litt som en svømmehall.

Husk å spørre om et rom med sjøutsikt, for det er ikke mye bra utsikt utenom dette. Vi ble nok skuffet over dette hotellet, kommer nok ikke tilbake.

Fint for barnefamilier

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, sarahR3224MH
beatapiosik, Manager på Sopot Marriott Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2018

Dear Sara H,

First of all I would like to thank you for sharing your opinion with us and apologize for the inconveniences during your stay.
It’s very important for us to understand in which areas we are good and what needs to be improved.
Your comments are very useful and has been distributed to all associates involved in your case. I would like to ask you to share more details about your stay with me. Please email me : beata.piosik@sopotmarriott.com.
Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Sopot.

With kind Regards,
Beata Piosik
Rooms Division Manager

Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til ved stranda og en kort gåtur fra Sopot sentrum. Rommet jeg hadde var stort og pent, med et veldig fint bad og en stor balkong. Booket manikyr som ble veldig fint, og tilbragte tid i spa-anlegget som var helt ypperlig! Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, VibH_12
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Veldig fint spa og god massasje. Dessverre veldig frekke resepsjonister, men til gjengjeld hyggelige massører.

Ikke god mat i restauranten og veldig veldig dyr. Absolutt ikke verdt turen til restauranten her. Dra et annet sted for mat!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, hannahw969