“Strålende”

Kjøkken: Polsk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Familiemiddag med to tenåringer. Topp service og nydelig mat! And, biff og svin. Rolig atmosfære. Vennlig og dyktig kelner. God veiledning om mat og drikke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ian Eirik P

Anmeldt 16. juni 2018

Meget sjarmerende restaurant i et veikryss. Miljøet rundt denne lille perlen gjør det sjarmerende og utrolig nok, rolig. Vi prøvde dumplings med kjøtt. Dette smakte meget godt og ble servert med finesse. Videre prøvde vi biff sirelon og svinekotelett. Begge rettene smakte nydelig, Selv vinaigaretten på salaten var velsmakende. Pesentert på en inbydende måte.Oppmerksomt personalet gjorde dette til et fint minne fra Sopot.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Wenche W
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Familie på fem,tre barn og to voksne besøkte resturanten. Helt grei mat, men dårlig service og lite barnevennelig. Vi går nok i ikke hit igjen:)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, famLekeveien
Anmeldt 6. oktober 2015 via mobile enheter

Vi var her med tre voksne og tre barn i alderen 5, 8 og 11 år. Vi fikk kjempebra service, barna fikk servering først, noe vi alle satte stor pris på. De fikk skreddersydd mat etter ønsker og behag, og de var strålende fornøyd. Maten var ypperlig, vi voksne spiste både soppsuppe, and og biff. Kjøttet var nydelig tilberedt, og tilbehøret var perfekt. Anbefales absolutt!!!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Merethe Å
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

På denne restauranten er servitørene utrolig hyggelig og behjelpelig. De snakker godt engelsk. God mat og store porsjoner! Alt fremstår hjemmelaget.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Andyjunior

Reisende som så på Familia Marco Polo, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Familia Marco Polo? Del dine erfaringer!