4 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 119
Vio.comUSD 118
ZenHotels.comUSD 124
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig pent og ærverdig hotell. De ansatte smiler og er imøtekommende og har man spørsmål eller lurer på noe er de gjerne til hjelp. Ligger rett ved stranden og har en flott hage man kan slappe av i. God mat og frokost og fine rom med deilige bad. Her kommer vi garantert tilbake.

Takk, 637_ysteink
Sofitel G, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Dear Mr. Øystein,

Thank you for your wonderful opinion. I am very glad that you enjoyed your stay at the Sofitel Grand Sopot. Please do visit us again in the near future.

Kind regards,
Łukasz Głogowski

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted! Vi hadde juniorsuite, og rommet var bedre enn forventet. Herlig seng og stort bad. Deilig med badekåper til begge to, samt alt fra shampoo og body lotion til dusjhette og paraply. Frokosten var også kjempe god. Vi kommer definitivt tilbake

Takk, hilde782018
Sofitel G, Guest Relations & Conicerge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2018

Kjære hilde782018,

Vi setter stor pris på dine kommentarer om oppholdet ditt på Sofitel Grand Sopot.

Det er alltid en glede å motta positiv tilbakemelding. Jeg vil dele dine kommentarer med teamet vårt. Jeg er sikker på at denne tilbakemeldingen vil tjene som en oppmuntring til alle våre ansatte, da vi streber for kontinuerlig å forbedre kvaliteten på tjenestene våre.

Takk igjen for å dele din erfaring, og vi håper at neste besøk blir like hyggelig som den forrige.

Vennlig hilsen,
Adam Stempniewski
Guest Relations & Conicerge

Anmeldt 25. september 2018

Flott hotell med fantastisk service og hyggelige mennesker. Rommene er store og delikate. Sentralt, egner seg like godt som "strand" hotell med familie eller spa tur med kjæresten. Alt i alt, ett hotell man vil tilbake til.

Takk, B0rka
GeneralManagerSopot, Guest Relations Manager på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Dear Borka, thank you so much for choosing Sofitel Grand Sopot and for sharing your comment with us. It has been a pleasure to have you as our Guest and I hope that in the near future you will visit us again. You are more then welcome.

Best regards,
Karolina Polaska
Guest Relations Manager

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet innfridde våre forventninger.
Kommer gjerne tilbake. Godt kjøkken. Frokosten er bra, husk her må du bestille dine varmretter. Svært god beliggenhet. Mulig litt stivt for familie ferien.

Kunne gjerne tilbytt oss transport fra og til Flyplass. Noe vi ville benyttet oss av om mulig.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Gedde
GeneralManagerSopot, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Dear Vil tilbake,

I would like to kindly thank you for sharing your feeling after stay in historical Sofitel Grand Sopot. I am very glad for that Hotel met your expectation and you had pleasant stay.

Please do vist us again!

Kind regards,
Adam Stempniewski

Anmeldt 1. februar 2018 via mobile enheter

Fire dager på dette hotellet var en fantastisk opplevelse. Følelsen av fordums luksus med filmstjerner ligger tykt i veggene og miljøet. Personalet er profesjonelle til fingerspissene og imøtekommende i alle sammenhenger.

Plasseringen av hotellet helt nede på Stranden gjorde dette til en av våre beste ferieopplevelser i Europa noen sinne. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, danerikd
GeneralManagerSopot, other på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2018

Kjære Dan-Erik D,

Jeg vil gjerne takke for din mening om Sofitel Grand Sopot. Vi setter stor pris på dine varme ord og høy karakter. Vennligst gjør denne glede for oss og besøk oss igjen!

Med vennlig hilsen,
Adam Stempnieski