Anmeldt 17. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde to luxury rooms med veldig god plass, rent og pent hotell med hyggelig betjening. Grei frokost og egen spaavdeling med et lite basseng, treningsrom og et par badstuer. Mulighet for bestille behandlinger, og jeg forsøkte 80 min. ansiktsbehandling som var ok, intet mer. Sengene på ene rommet var 2 enkeltsenger på 120, med overmadrass på 90 cm...det andre rommet var dobbelseng med en dyne på deling.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Bjørg H
Sofitel G, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2019

Dear Guest,

Thank you for your opinion. We are very glad that you enjoyed your stay at the Sofitel Grand Sopot and we do hope that you will visit us again in the future.

Best regards,

Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Dette var mitt 4. besøk i Sopot og 3. på Sopot Grand Sofitel.
Jeg blir bare mer og mer glad i dette hotellet. De ansatte er utrolig hyggelige, atmosfæren i hotellet er nydelig og ikke minst der ærverdige hotellet selv og dets prakt. Frokosten med alla carte meny og behjelpelige kelnere er som en drøm for småbarnsmødre på tur.

Spaet er rolig, innbydende og de ansatte er så vennlige og flinke at du føler deg ønsket som gjest.

Mine venner og jeg har allerede startet planlegging av neste års tur.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, EliassenM
Sofitel G, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2019

Dear EliassenM,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Grand Sopot.

Sincerely,
Adam Stempniewski

Anmeldt 16. november 2018

Turen hit til Sopot var helt fantastisk kan ikke bli bedre. Det hotellet den stranda og ikke minst byen og menneskene. Ute livet restauranter god mat alt er helt topp. Og moloen helt fantastisk spesielt på kveld kunne ikke hatt bedre tur. Skal tilbake hit

Romtips: Vi hadde suvite ut mot hovedinngang helt greit. Ønske var mot stranda men dessverre fullt .
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 544olsen
Sofitel G, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Dear 544olsen,

Thank you for your splendid review. It was a pleasure to have you here with us at the Sofitel Grand Sopot. Please do visit us again.

Best regards,

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er et veldig pent og ærverdig hotell. De ansatte smiler og er imøtekommende og har man spørsmål eller lurer på noe er de gjerne til hjelp. Ligger rett ved stranden og har en flott hage man kan slappe av i. God mat og frokost og fine rom med deilige bad. Her kommer vi garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 637_ysteink
Sofitel G, Guest Relations & Concierge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Dear Mr. Øystein,

Thank you for your wonderful opinion. I am very glad that you enjoyed your stay at the Sofitel Grand Sopot. Please do visit us again in the near future.

Kind regards,

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted! Vi hadde juniorsuite, og rommet var bedre enn forventet. Herlig seng og stort bad. Deilig med badekåper til begge to, samt alt fra shampoo og body lotion til dusjhette og paraply. Frokosten var også kjempe god. Vi kommer definitivt tilbake

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, hilde782018
Sofitel G, Guest Relations & Conicerge på Sofitel Grand Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2018

Kjære hilde782018,

Vi setter stor pris på dine kommentarer om oppholdet ditt på Sofitel Grand Sopot.

Det er alltid en glede å motta positiv tilbakemelding. Jeg vil dele dine kommentarer med teamet vårt. Jeg er sikker på at denne tilbakemeldingen vil tjene som en oppmuntring til alle våre ansatte, da vi streber for kontinuerlig å forbedre kvaliteten på tjenestene våre.

Takk igjen for å dele din erfaring, og vi håper at neste besøk blir like hyggelig som den forrige.

Vennlig hilsen,
Adam Stempniewski