Expedia.comUSD 142
eDreamsUSD 143
Prestigia.comUSD 147
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi har nettopp bod 5netter på Haffner hotell å savner det allerede. Tror aldri vi har følt åss så velkommen på et hotell i Europa før. Alle som jobber på hotellet smiler å hilser fra resepsjonist til jentene på stranda. Servicen er upåklagelig. Rommet er stort fint og god klima i sommervarmen. Frokosten var bra. Du kan bestille omelett og pannekaker ferskt rett fra kokken. Hotellet ligger ca 800-meter fra sentrum med en flott promenade hele veien. På stranda har hotellet egene senger. Dette koster penger men absolutt verdt det. Spa og gym var også veldig bra. Vi kommer garantert til å besøke dette hotellet igjen.

1  Takk, galagutt
Anine Firing, Marketing på Haffner Hotel Sopot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei galagutt,

Takk for besøket og også en takk for en strålende anmeldelse!
Vi er kjempeglade for at dere hadde en fin uke hos oss og at dere likte servicen, maten, Spaet og solsengene våre på Sopot Beach.

Denne stranden er virkelig en perle, og veldig nærme Skandinavia, og vi er så glad for at dere har funnet oss!
Vi ønsker dere fortsatt en riktig god sommer og håper vi ser dere veldig snart igjen.

Med vennlig hilsen,

Anine Firing
Marketing and Guest Service Manager, Haffner Hotel Sopot

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Må begynne med å takke Klaudia Popielska som er General Manager på Haffner hotell Sopot, for en fantastisk service vi fikk da vi ankom hotellet, og ikke minst smilende resepsjonister som ikke er en selvfølge i Polen.
Vi hadde det beste rommet på hotellet (Royal Apartment) her snakker vi luxus på hele 75 kvardratmeter med 2 store dobbel rom og 2 store bad og 1 gjeste toalett.
TV-er på alle rom stor stue med stort tv med peis, og ikke for å nevne elektrisk pasenere i alle rom.
Dette rommet er perfekt for familier eller flere par som reiser på tur sammen.
Jeg hadde gleden å få omvisning på hotellet av Klaudia og fikk sett flere rom og alle rommene holdte veldig bra standard.
Spiste frokost på hotellet det var en av det beste opplevelsene jeg har hatt, har var det alt du kunne tenkte deg, ink vodka og prosecco, en fantastisk frokost.
Basseng området var helt supert, alt var veldig behagelig og veldig rent.
Så oppsummering er fra 1-10.
Service 10
Rom 10
Mottagelse 10
Frokost 10
Beliggenhet 10
Renslighet 10
Så neste gang jeg skal til Polen så blir det hotell Haffner.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, royhelgel
Anmeldt 4. august 2019

2 familier på rom 209. Har hatt det helt supert. Rent og pent. Gratis vann på døren. Deilig frokost toppet med gratis prosecco hver dag. Kort vei til Egen strand med håndklær og helt greit innhold i strandbar. Basseng og spa i kjeller. Egne badekåper og tøfler til oss alle . Greit å slappe av på baren eller utenfor hotellet på kveldstid. God lunsj i resepsjonen. Kort vei til strand og sentrum.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Lill-Iren R
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var fire damer som dro på tur sammen og ble positivt overassket når vi kom til hotellet. Betjeningen var veldig hyggelig og behjelpelig, var mer enn villig til å fikse opp i problemene vi hadde rundt det å få tre sengeplasser i ett rom og en i det andre.
Vi prøvde også spa, og ble veldig fornøyd med det! Hadde både massasje og manikyr, alt var bra! Svømmebassenget var også veldig fint, utrolig deilig å kunne stikke innom der før middag.
Hotellet ligger fem minutter unna stranda der de har sin egen strandbar og liggeplasser. Veldig fornøyd der også. Frokostbuffeen var god men litt uvariert, det gikk mye i egg og ost hos oss. Rommene var pene og store, men det var gjennomgående med litt dårlig trekk i rommene, så ble tung luft. Badet var uheldigvis utrolig kaldt og vifta fungerte ikke noe, dermed var det konstant fuktig.
Alt i alt et hyggelig hotell med hyggelig betjening og mye å se og gjøre. Flott plassering i forhold til strand og ikke spesielt langt unna gågata i Sopot. Vi vil garantert komme tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, nspiuy
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Familie på fire bodde her fire netter. Fint hotell med fin beliggenhet. Kort vei til stranda der hotellet har eget område. Rolig strøk ved hotellet, sov godt om natta. Benyttet treningsrom og basseng og begge var bra. God mat og hyggelige ansatte. Kommer til å benytte dette hotellet hvis vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jan N