“Dårlig service, ok mat”

Kjøkken: Meksikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Det virket ikke som at servitørene brydde seg om at vi var der, så servicen her var ikke noe å skryte av. Ellers var maten ok. Jeg spiste enchiladas som jeg ikke var så fornøyd med, og kjæresten min spiste fajitas som var godt. Kommer ikke til å gå her igjen.

Takk, sarabs99

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Fint mexicansk sted, med hyggelig betjening og god mat. Litt høy musikk, og toalettene fikk meg til å miste matlysten.

Takk, Shaugen05
Anmeldt 24. juli 2018

Meget bra spisested med god mat til store og små.
Hyggelige Servitører og bra atmosfære
Serveringen kom fort og barna utlevert tegnesaker før maten kom på bordet.
Ventetiden på maten var kort, og vi fikk utlevert smaksprøve før vi bestemte oss

Takk, Torfinn T
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God mat og gode drinker. Hyggelig atmosfære og servitører. Litt uheldig med desserten, men alt annet var veldig bra :)

Takk, Ingrid J
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

For det første når vi kom dit så måtte vi brøyte oss vei til bordet vi ønsket å sitte ved ute, ingen hjelp å få. Så fikk vi en servitør som rotet veldig med bestillingen vår og vi måtte spørre om vi kunne få bestikk. Maten vi fikk er ikke verdt pengene og maten var kald når vi fikk den. Lite mat til å være hovedrett av det vi bestilte. Her trenger folk et smile og service kurs.

Takk, Rogero81

Reisende som så på The Mexican Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Gdansk, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i The Mexican Restaurant? Del dine erfaringer!