# 1 Pub gjennomgang i Sopot

fra kr 4 387,65
fra kr 2 223,07
1924 av 2 488 anmeldelser
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Når vi først tok turen til Sopot ville vi se piren her. Regnet litt denne dagen så det var ikke så mye folk. En fin liten gåtur i bedageligt tempo passer fint. Fint å få med seg dette når en først er her.

Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vakkert 👌😊 anbefales å ta en lang tur fra pier langs stranda eller sykkel- forberedt sykkel vei.
Vi var i Sopot etter sesong, det har vært ganske rolig, fantastisk
I område mange restauranter

Takk, W3161DDmonikak
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Fin pir med god utsikt. Eneste som trekker ned er at man må betale for å gå ut her. Ytterst er en helt Ok restaurant og et sjørøver skip man kan reise en rundtur med

Takk, Øystein K
Anmeldt 30. august 2018

Nydelig sted !Flott å se, gå, og være der tross regnvær . Litt kø, men hva gjør det når man har ferie, bare herlig

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, torill920
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Dro på ferie til Sopot gdansk i sommer, absolutt og anbefalle. Billig og bra. Og hele familien koste seg.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, joachim b