Ulike måter å oppleve Sopot Pier på
fra USD 2 198,12
Anmeldt 20. november 2018

Veldig fint å spasere på piren å se på båter i småbåt havna der . Fin restaurant ,men vi tok kun en pils . må betale noen Zloty for å gå ut på piren ,men vel verdt det .

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Bjarne P
Anmeldt 16. november 2018

Bare det og være der er en opplevelse. Se hele piren ta seg en øl eller drink på baren der i solnedgang helt topp.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 544olsen
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Trepiren skal etter sigende være Europas lengste og er et populært utfluktsmål både for lokale og turister. Fin utsikt til de tradisjonelle badehotellene og stranda. Bysentrum er lite og sjarmerende og vel verdt et besøk. Oktober er kanskje ikke en optimal måned for besøk, antar at det er mer travelt om sommeren. Men piren var godt besøkt.

Takk, Masol1
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Når vi først tok turen til Sopot ville vi se piren her. Regnet litt denne dagen så det var ikke så mye folk. En fin liten gåtur i bedageligt tempo passer fint. Fint å få med seg dette når en først er her.

Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vakkert anbefales å ta en lang tur fra pier langs stranda eller sykkel- forberedt sykkel vei.
Vi var i Sopot etter sesong, det har vært ganske rolig, fantastisk
I område mange restauranter

Takk, W3161DDmonikak