“Livlig pub med atmosfære og sjarm”
Anmeldelse av The Blue Pudel

The Blue Pudel
Vurdert som nr. 3 av 278 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Dette var et hyggelig sted, med mye folk. I gamle ærverdige møbler kan du nyte en drink, øl eller litt mat om du er sulten. Hit kommer vi gjerne igjen.

1  Takk, Liv Kari M

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med utrolig god mat med en herlig atmosfære. Hyggelig og serviceminded betjening. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Helge Sverre V
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært innom de siste 3 gangene vi har vært i Gdansk /Sopot.
Stopper innom neste gang også.
Denne linjen skriver jeg fordi TripAdvisor krever minimum 100 tegn.

Takk, ChristianB123
Pudel96, Kierownik ds. PR på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Thank You for Your review, hope You will visit us soon

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke min favoritt restaurant, men ganske Ok. Vi har spist seint frokost der.
Interessant interiør. Hyggelig servitør.

Takk, Monika K
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fin plass med uteservering i gågata. Tok litt tid med serveringen men maten var god. Vi var heldig med været så det var godt å sitte ute.

Takk, G9248TGjohnm
Pudel96, Kierownik ds. PR på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Thank You very much for Your review, hope to see You soon

Reisende som så på The Blue Pudel, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i The Blue Pudel? Del dine erfaringer!