“Pub Blekitny Pub”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Her kan man slappe av og nyte en drink i koselige omgivelser. Utrolig artig å slå seg ned i en av Sopots eldste puber, med en kjempeflott service som gjorde at vi 4 stortrives! Jeg anbefaler stedet på det varmeste. Puben ligger også meget sentralt, slik at det er lavterskel å ta seg en tur hit, selv i ukedagene. Knall priser også!

Takk, waal1

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Dette var et hyggelig sted, med mye folk. I gamle ærverdige møbler kan du nyte en drink, øl eller litt mat om du er sulten. Hit kommer vi gjerne igjen.

1  Takk, Liv Kari M
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med utrolig god mat med en herlig atmosfære. Hyggelig og serviceminded betjening. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Helge Sverre V
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært innom de siste 3 gangene vi har vært i Gdansk /Sopot.
Stopper innom neste gang også.
Denne linjen skriver jeg fordi TripAdvisor krever minimum 100 tegn.

Takk, Christian B
Pudel96, Kierownik ds. PR på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Thank You for Your review, hope You will visit us soon

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke min favoritt restaurant, men ganske Ok. Vi har spist seint frokost der.
Interessant interiør. Hyggelig servitør.

Takk, Monika K

Reisende som så på The Blue Pudel, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i The Blue Pudel? Del dine erfaringer!