“Koselig spisested”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018

Koselig lite spisested midt i gågaten i Sopot.Vi besøker dette spisestedet på våre årlige jenteturer til Sopot i Polen. Kan absolutt anbefales. Bestill gjerne and og drikk varm vin ( gløgg). Betjening er hyggelig og snakker engelsk.
Kan absoluitt anbefales.

Takk, AnnaOgIvar
Pudel96, Kierownik ds. PR på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Thank You a lot for Your review, we are happy that You visit us so often, hope to see You soon ;)

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Her kan man slappe av og nyte en drink i koselige omgivelser. Utrolig artig å slå seg ned i en av Sopots eldste puber, med en kjempeflott service som gjorde at vi 4 stortrives! Jeg anbefaler stedet på det varmeste. Puben ligger også meget sentralt, slik at det er lavterskel å ta seg en tur hit, selv i ukedagene. Knall priser også!

Takk, waal1
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Dette var et hyggelig sted, med mye folk. I gamle ærverdige møbler kan du nyte en drink, øl eller litt mat om du er sulten. Hit kommer vi gjerne igjen.

1  Takk, Liv Kari M
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med utrolig god mat med en herlig atmosfære. Hyggelig og serviceminded betjening. Anbefales på det sterkeste.

Takk, helgesverrevold
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært innom de siste 3 gangene vi har vært i Gdansk /Sopot.
Stopper innom neste gang også.
Denne linjen skriver jeg fordi TripAdvisor krever minimum 100 tegn.

Takk, ChristianB123
Pudel96, Kierownik ds. PR på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Thank You for Your review, hope You will visit us soon

Reisende som så på The Blue Pudel, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i The Blue Pudel? Del dine erfaringer!