“Skagenkameratene”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og service!!
Whoooooooowwwww

Hyggelig stemning og hyggelig betjening. Kan anbefales på det sterkeste!!

Takk, frodel785
Pudel96, Public Relations Manager på The Blue Pudel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Thank You very much for sharing Your review with us and other Tripadvisor users. We are happy that You had a good time and perfect higly recomended service. Hopefully You will visit us again

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle bare ta en øl....og ble her hele kvelden! Herlig sted.Fantastisk service,deilig mat,god drikke og en vidunderlig atmosfære!

Takk, lisaNilsen61
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Vi var to vennepar på tur.
Vi stoppet for å ta en øl, men ble sittende hele kvelden med middag og endel å drikke. Hyggelig betjening og god mat.
Kan absolutt anbefales.

Takk, THH50
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personal, sjarmerende sted! Det er nesten alltid fullt her, men vi fikk bord både til middag og lunsj.
Burgeren er kjempegod!
Anbefales :)

Takk, benediktef2016
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Super service fra blide servitører. Bruschettaen smakte himmelsk. Neste gang spiser vi full middag her. Dyktige live musikere som spiller behagelig i bakgrunnen slik at det går ann å samtale rundt bordene.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 326janneh

Reisende som så på The Blue Pudel, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i The Blue Pudel? Del dine erfaringer!