“Styr unna”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. august 2019

Kjedelig og trist mat. Service ok, men hadde ikke mere enn 60 prosent av rettene. Maten var kjedelig. Ikke anrettet, så ut som de hadde mistet maten på tallerken. Dyrt og dårlig.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 261AKO

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Var her for lunsj. Blitt anbefalt stedet fra en polsk mann som driver restaurant i Oslo.
Første som møtte oss da vi kom inn døra var en herlig lukt.
Vi bestilte fire forskjellige små retter og smakte litt på alt.
Det var mye god smak i rettene som vi håpet ut ifra lukten i lokalet. Det var hyggelig betjening og god service.
Pierogiene kom de med rett fra panna. Artig

Dato for besøk: april 2019
Takk, 584helgeh
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Samboeren min og jeg gikk hit fordi det var mye mennesker der, som lovet godt. Godt var det ikke.
1. Hyggelig servitør, men serverte vinen i skittent glass.
2. Bestilte roasted duck, mens samboeren bestilte roasted pork i honningsaus. Anden var overstekt og ble servert med noen epler uten saus. Grisen var seig og smakløs, men sausen var dog OK.
3. Ikke én gang ble vi spurt underveis om hvordan maten var (eller for den saks skyld tilbudt dessert eller kaffe), og når vi ba om å få betale tok det 30 min før vi fikk lov til det. Virket som et stresset personal med altfor mye å gjøre.
Det eneste de får pluss for var at servitøren vår var en hyggelig og morsom fyr, og at husets vin var god.
Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Tor-Håkon N
U_Kucharzy_Sopot, Manager på U Kucharzy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Dear Tor-Håkon N,

Thank You on Your review and on pointing out issues which have influenced Your overall impression of Your visit in our restaurant. We are sorry to hear that Your expectations were not met. We will definitely use Your feedback to learn and improve.

We look forward to welcoming You back at 'U Kucharzy' restaurant and providing a perfect experience.

Warm regards,
Restaurant manager

Anmeldt 12. juli 2017

Min polske venn tok meg med til denne restauranten. Han hadde bestilt bord, da han forventet fullt hus. Vi kom nok noe tidligere enn rushet, så det var god plass, men til vanlig var lokalet fullt, fortalte han.
Vi startet med en forrett av biff tartar. Den ble tilberedt ved bordet, og bare opplevelsen var verdt besøket. Når den i tillegg smakte svært godt, sammen med en iskald vodka shot og øl, var oppturen i full gang. Jeg må forresten nevne at til forretten ble det servert brød med en type saus, Er det mest smakfulle brødet jeg har noen gang har spist.
Til hovedrett valgte jeg and mens min venn klarte seg med en salat. Salaten var krispy og nytillaget. Meget smakfull fortalte han.
Anden var meget god. Kjøttet var mørt, og servert med grønnsaker og tilbehør. Meget god sammensetning av ingredienser. En spennende rett som jeg svært gjerne anbefaler. Prisen er nok noe over det du kan få middag for på de fleste serveringssteder i Sopot, men kvaliteten var deretter.
Servering og omgivelser; utmerket. Jeg kommer nok tilbake.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 900arne
U_Kucharzy_Sopot, Manager på U Kucharzy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Dear 900arne,

Thank You for taking the time to provide Your valuable feedback. I am pleased that You enjoyed Your time at our restaurant. I have shared Your comments with the team and they very much appreciate Your kind words. We look forward to seeing You again.

Kind regards,
Manager

Anmeldt 6. mai 2017

God service, har hørt at man bør unngå rushtiden. Maten lever ikke helt opp til prisen. Veldig god mat

Dato for besøk: april 2017
Takk, jorgenragnhild
U_Kucharzy_Sopot, Manager på U Kucharzy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2017

Dear Jorgenragnhild,

Thank You so much for Your review and time spent sharing Your experience from our restaurant. We appreciate Your objective review and hope to have the opportunity to welcoming You on another occasion. All best!

Kind regards
Restaurant 'U Kucharzy' Sopot.

Reisende som så på U Kucharzy, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i U Kucharzy? Del dine erfaringer!