“Alle fornøyd”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

God service. Kom ca 1 time før stengetid, 4 barn 10 til 15 år og 4 voksne. Ble tatt godt imot. Koselig restaurant med en fin atmosfære. Hadde bruchetta med tomat og basilikum til forrett. Frisk og fin med en god hvitløkssmak. Fulltreffer med Tagliatelle med sjømat. Gode blåskjell og nydelig saus.
Kommer gjernetilbake hit.

Takk, altegodt

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Overraskende god mat. Hadde ingen forventninger, men vi ble tatt godt imot av personalet. Vi var en familie på 8 personer, vi fikk maten raskt, og den smakte nydelig. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, dibha
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan anbefales. Stille og rolige omgivelser og veldig god pasta. God service og relativt kort ventetid.

Takk, Kiropraktor S
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Fikk servert pastaretter i god italiensk stil. Maten smakte veldig bra. Trivelig og serviceinnstilt personale. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, McRoger T
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Gjennomsnittlig god mat. Hyggelig servitør, men restauranten oppleves som trang. På en varm kveld, føltes det som å sitte i gryta. Hovedretten var tørr, og for 14zt mer kunne vi få mer saus.

Dato for besøk: august 2018
Takk, unnh2015

Reisende som så på Toscana Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Toscana Restaurant? Del dine erfaringer!