“Middag for 2”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Vi oppsøkte dette stedet i utgangspunktet for en sen lunsj. Vi var helt alene da vi kom, men fylte seg opp raskt! Maten var god og kan anbefales om man ønsker italiensk. Personellet var også hyggelig!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, sebwiese

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, gode priser og hyggelig personale :-) Lite men hyggelig lokale, ligger litt utenfor hovedgaten, men verdt besøket!

1  Takk, 365linneaa
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

God service. Kom ca 1 time før stengetid, 4 barn 10 til 15 år og 4 voksne. Ble tatt godt imot. Koselig restaurant med en fin atmosfære. Hadde bruchetta med tomat og basilikum til forrett. Frisk og fin med en god hvitløkssmak. Fulltreffer med Tagliatelle med sjømat. Gode blåskjell og nydelig saus.
Kommer gjernetilbake hit.

Takk, altegodt
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Overraskende god mat. Hadde ingen forventninger, men vi ble tatt godt imot av personalet. Vi var en familie på 8 personer, vi fikk maten raskt, og den smakte nydelig. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, dibha
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan anbefales. Stille og rolige omgivelser og veldig god pasta. God service og relativt kort ventetid.

Takk, kiropraktors

Reisende som så på Toscana Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Toscana Restaurant? Del dine erfaringer!