“Bare ok italiensk mat i Sopot”
Anmeldelse av Toscana Restaurant

Toscana Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 285 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men litt kjedelig mat.

Spiste en bruschetta til forrett. Den var veldig god! Til hovedrett hadde jeg en carbonara. Pastaen var al dente og god, men det smakte lite av sausen. Min kjæreste hadde en lasagne. Den var skuffende. Veldig grøtete og lite tyggemotstand. Smakte også veldig lite.

Takk, Stureva

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

God mat og god service. Anbefaler dette stede for en bolognese :) Nydelig mat og god vin. God atmosfære❤️

Dato for besøk: august 2020
Takk, goguttens
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Stille og rolig atmosfære , knallgod tomatsuppe til forrett og nydelig kylling og pasta til hovedrett . Min mann spise nydelig bruchetts og pasta bolognaise . Vel verdt et besøk

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, anitas19
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Fantastsk hyggelig sted. Deilig mat i koselig omgivelser. Imøtekommende, varm & hyggelig betjening. Anbefales. Veldig! 6 voksne. Lunsj.

Dato for besøk: november 2019
Takk, heidisY2469AN
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Våres siste kveld i sopot ble hos Toscana, en fantastisk opplevelse fra start til slutt. Kjempe koselig lokale å dyktige og koselige servitører.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Krav3n1985

Reisende som så på Toscana Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Toscana Restaurant? Del dine erfaringer!