“Liten stopp for pizza”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Knall liten restaurant for maks 4 personer. Vi spiste en margarita og en pepperoni. Herlig god med et lite utvalg gode røde og hvite viner. Vi gikk for røde
Anbefales dersom du skal bare spise en liten stund og ser på folkene i gata

Takk, andershelle

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en pizza med skinke og en med ruccola og spekeskinke. Begge to var veldig gode. Maten kom raskt på bordet, og det var hyggelige servitører. Kommer gjerne tilbake.

Takk, hilde782018
Anmeldt 26. august 2018

Fin beliggenhet. Enkel meny, Pizza ser god og spennende ut, men smaker lite.

Servicenivået er lavt.

Turistplass

Takk, knutp1
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Jeg og min samboer bestillte to pizzaer og en foccacia(forrett). Spesifiserte at vi ønsket foccaciaen først. Fikk beskjed etter 5 minutter at det blir antagelig 20 minutter ventetid. Etter 35 minutter kom to pizzaer, og etterhvert foccacia brødet. Pizzaen var lite smakfull, og samboer hadde fått stekt flue på sin pizza. Foccaciaen som skulle være med hvitløkssmør og ost, var bare kuttet hvitløk som lå i klaser. Vi spurte om å få refusjon i pris, og fikk beskjed om at sjefen kommer snart. Han måtte bare røyke først. Ventet 10 minutter, og vi tenkte at vi bare legger igjen halvparten av prisen. Da kom servitør bort og begynte nesten å gråte og sa hun da måtte betale dette hvis ikke vi gjorde det. Følte selvsagt vi måtte betalte full pris, for det var jo ikke hennes feil. Sjefen var uansett ikke å se. Anbefaler INGEN å gå dit. Svært uprofesjonelt, lite god mat og tregt.

2  Takk, ingridt981
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Tok oss en sen lunsj og satte oss inne, da det hadde regnet kraftig tidligere. Anbefales ikke å sitte inne da lokalet er lite og det er utrolig mye bråk fra kjøkken/bakrom.

Vi fikk bestille nesten med en gang, men det tok lang tid før vi mottok drikke og over en time før vi fikk pizza. Da hadde vi drukket opp for lenge siden og ønsket mer, men ingen servitører hadde enset oss.

Veldig mange ansatte på jobb, men virket som de ikke var godt nok organisert og det bare skapte mer kaos. Vi var ikke mange gjester på dette tidspunktet.

Summert: Utrolig dårlig service. Pizza var vassen i midten, og hadde lite smak.

Takk, Siljeed

Reisende som så på Sempre Pizza & Vino - Sopot Monte Cassino, så også på

Sopot, Pomerania Province

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Sempre Pizza & Vino - Sopot Monte Cassino? Del dine erfaringer!