“Grei mat”

Tandoori Love
Vurdert som nr. 49 av 270 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Dette var en indisk restaurant med grei mat.
Valgte bland annet chicken masala. Den var veldig mild og «anonym» i smaken i forhold til andre restauranter vi har vært på.
Vil mest sannsynlig ikke dra dit igjen.

Takk, Maria H

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Denne må bare prøves! Fantastisk god og billig mat. Kona kjøpte kylling tandoori, mens jeg tok lam etter servitørens anbefaling. Nydelig mat med masse smaker. Skal det settes fingeren på noe, må det være interiøret - kunne vært mer trendy.

Takk, LeifG92
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Gode indiske smaker. Vi bestilte litt forskjellige retter og alle var veldig fornøyde både store og små. Vi spurte ikke om barnemeny men bestilte mat til de minste 2 og 4 år rett fra vanlig meny.

1  Takk, Tonje H
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Var her med familien, og startet med ok samosa, nanbrød og de kjedeligste papadums jeg har smakt, med pregløse kjedelige dip sauser. Fortsatte ned standard ting som tikka, madras og butter chicken, som Toro eller Saritas leverer like greit. Servitrisen smilte til slutt (da vi gikk)' Oppsumert, simpelt lokale, simpel meny, simple smaker. Anbefales ikke

Takk, Morten B
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Helt ok sted. Enkelt interiør men pluss for romslig uteservering. Maten var god og rimelig. Ingen wow opplevelse med tanke på service og smak, men absolutt innafor.

Takk, Laila G

Reisende som så på Tandoori Love, så også på

Sopot, Pomerania Province
Gdynia, Pomerania Province

Gdynia, Pomerania Province
Gdansk, Pomerania Province

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Tandoori Love? Del dine erfaringer!