“Veldig god indisk i Sopot”
Anmeldelse av Tandoori Love

Tandoori Love
Vurdert som nr. 57 av 285 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bra service og maten var unik. De i indiske grunnsmakene var ivaretatt pluss at de klarte å sette sitt særpreg på rettene. Vi spiste en veldig god lammerett hvor kjøttet var bra stekt og grønnsakene i retten var sprø og ikke for mye stekt. Videre en tradisjonell kylling tikka masala. God saus, men den kunne vært litt sterkere.

Vil virkelig anbefale dette stedet.

Takk, Stureva

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Så fantastisk god mat og trivelig betjening. Forrett med Scampi og en nanbrødmix fikk fart på smaksløkene:-). Hovedrettene fulgte opp med å være like gode. Vi har vært i Sopot en uke og angrer på at vi ikke prøvde denne restauranten tidligere. Hadde med oss ungdom som var like begeistret

Dato for besøk: august 2019
Takk, asvikan
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte litt forskjellige retter. Forrett var papadams med salsa og dipp, samt reker i honning spicy saus. Sterkt men meget smakfullt.
Resten av middagen var kjempegod og alle 6 var kjempefornøyde. Betjeningen var veldig hyggelige, fulgte oss godt opp, og holdt i tillegg åpent til 23, da vi var litt seine før stengetid.. Knallservice hele veien

Dato for besøk: juli 2019
Takk, asbjmoe
Anmeldt 5. juli 2019

Fikk gode anbefalinge fra betjeningenr.Maten var fint krydret. Trivelig betjening. Anbefales å prøve ut.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, monabergb
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi kjørte safe og valgte tika masala ok korma. Ok porsjoner og gode smaker. Er man vandt med sterk mat er rettene markert med en chilli ingen utfordring overhode. Prisene er helt ok. Vi skal tilbake og forsøke oss på litt mer spennende alternativer.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, joachimn883

Reisende som så på Tandoori Love, så også på

Sopot, Pomerania Province

Gdynia, Pomerania Province

Har du vært i Tandoori Love? Del dine erfaringer!