Coctail Bar Max & Dom Whisky
Anbefales!

Stort utvalg, og utrolig gode drinker til en billig penge! Gjør mer ut av drinkene, og bedre... les mer

Anmeldt 18. august 2015
Marie V
Beste drinkene i sopot

Anmeldt 4. juli 2018
Eline E

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Sopot
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Beste drinkene i sopot. Kult konsept. De bruker litt lang tid på drinkene, men det er fordi det er perfeksjon på alt

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Eline E
Anmeldt 17. juni 2018

Vi kom fra vår morgentur på to timer og ville ha et glass med vin-vann og en likør. ALDRI FØR, har jeg opplevd slik ufordragelig oppførsel fra ansatte. Det var ikke vanskelig å forstå at de latterlig gjorde meg som kunde, noe jeg tok dem på- da jeg spurte hva som var så morsomt. Dette er ikke ok, maken til frekkhet......

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, wenchew2015
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Vi var på dagsbesøk i Sopot, og avslutter dagen på Max Cocktail bar nede mot stranda og piren. Vi ba om en drink med jordbær og bringebær, og fikk en nydelig kreasjon som virkelig smakte godt! Vi drakk også Mojito, den var god - men dobbelt mengde alkohol ble litt mye! (Neste gang sier vi nei når de spør om dette!)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, cecmau
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Fått anbefalt dette stedet av venner og via tripadvisor. Ikke noe hei eller smil å få. Fikk tilslutt bestilt noen sinnsykt sterke og kjedelige drinker. Anbefaler ikke dette videre, dette var oppskrytt.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, marensundee
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Drinkene var ikke særlig gode, og personalet ga ikke så mye som et smil. Realativt dyrt sammenlignet med andre steder i området. Oppskrytt.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Espen B