“Nydelig mat. Tuna og kalve”
Anmeldelse av Crudo

Crudo
Vurdert som nr. 26 av 285 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Sjømat, Internasjonalt, Grill
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Tuna og kalve tartar skuffet ikke hver for seg. God øl og hyggelig betjening. Følte oss velkommen

Takk, monikaoslo

Anmeldt 27. juli 2021

Uten tvil en av de bedre middagene jeg har spist (And)… fantastisk service av servitøren, en meget god opplevelse…

Takk, Erik F
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og opplevelse. 10/10
Absolutt verdt et besøk eller fler. biffen var super mør og personalet var skikkelig hyggelig.

Takk, Veronica R
Anmeldt 17. desember 2019

Hadde bestilt bord til 8 personer en kveld i desember for forretningsjulebord og ankom ved 18.30 tiden. Vi var de eneste gjestene og ble da litt skeptisk. Det skulle vise seg å være helt unødvendig. Vi ble møtt av en veldig imøtekommende eier av restauranten og ble forklart menyen og fikk gode anbefalinger både om vin og mat. Vi bestilte tomahawk med passende vin. Alt ble skåret opp og dandert ved bordet. Kjøttet var som bestilt og utrolig mørt og smakfullt. Vinen passet ypperlig til maten. Etter hvert strømmet det på med gjester og det var raskt fullt og god stemning i lokalet. Vi avsluttet med en god dessert, kaffe og cognac. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 943st_lej
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Den beste plassen å spise når man er i Gdansk og Sopot. Helt fantastisk service, et helt fantastisk mat og en heilt fantastisk opplevelse Beste Tomahawk biffen jeg har smakt noen gang!!Stekt til perfeksjon! Anbefales på det sterkeste å prøve denne plassen når man er i Gdansk/Sopot.

Dato for besøk: november 2019
Takk, knutarved

Reisende som så på Crudo, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Crudo? Del dine erfaringer!