“Venting, venting og atter venting 😱”
Anmeldelse av Browar Miejski Sopot

Browar Miejski Sopot
Vurdert som nr. 35 av 285 Restauranter i Sopot
Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi kom til en restaurant som var passelig full. Fikk ala carte ganske raskt. Men så startet det, tok en halv time før hun var tilbake så vi kunne bestille. Da hadde vi prøvd å få kontakt lenge. Bestilte mat og en øl hver. Etter å ha ventet 1 time reagerte vi med kroppspråk da et bord ved siden av fikk maten før oss. Hun kom da bort og lurte på hva det var???.
Vi sa at nå hadde vi ventet over en time på maten. Tok ytterligere 20 min før den kom. Dette var ikke en enkeltstående feil for det var flere som ventet i timesvis uten god grunn. Vi kjempet oss til oppmerksomhet for å kunne betale. Normalt skulle man fått kompensasjon eller en beklagelse, men ingenting sa hun. Vi betalte akkurat det det kostet og gikk.
Aldri tilbake dit, selv om maten var ok

Takk, gunhaf

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Besøker dette stedet for endte gang.
Like fornøyd med mat, drikke og service hver eneste gang.
Anbefales!
Veldig godt øl også

Takk, 2mmyk
Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Gode anbefalinger fra servitøren, så her fikk vi smakt autentisk polsk mat og øl. Gode porsjoner. Vil tilbake hit!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, ingvildlilleenge
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restauranten av en lokal taxisjåfør. Tipset holdt mål. Til tross for full restaurant fikk vi god service og topp kvalitets mat. Tusen takk - anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Lars Tore S
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god øl til en meget fin pris! Kjøpte en planke med øl, som besto av 4 forskjellige typer øl. Lyse og mørke. Kun kroner 50.

Dato for besøk: september 2019
Takk, øystein t

Reisende som så på Browar Miejski Sopot, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Browar Miejski Sopot? Del dine erfaringer!