“Browar Miejski Sopot”

Kjøkken: Polsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. juni 2023 via mobile enheter

Vi kom til halvfull restaurant, tok litt tid før vi fikk bestille mat og drikke. Fikk ikke lov å endre fra kokt potet til annen type potet. Tok 45 min før drikken kom, både aperitif og vin kom samtidig. Nabobordet som kom etter oss fikk mat lenge før oss. Maten kom etter ca en time. Kald mat og enorme porsjoner (fint for de sol vil ha det, 10 kokte poteter) Vinen var god. Vil nok dessverre ikke anbefale stedet for mat. Men så flere som bare hadde øl-kveld, trolig bedre valg.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, heidiskjaervik

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi kom til en restaurant som var passelig full. Fikk ala carte ganske raskt. Men så startet det, tok en halv time før hun var tilbake så vi kunne bestille. Da hadde vi prøvd å få kontakt lenge. Bestilte mat og en øl hver. Etter å ha ventet 1 time reagerte vi med kroppspråk da et bord ved siden av fikk maten før oss. Hun kom da bort og lurte på hva det var???.
Vi sa at nå hadde vi ventet over en time på maten. Tok ytterligere 20 min før den kom. Dette var ikke en enkeltstående feil for det var flere som ventet i timesvis uten god grunn. Vi kjempet oss til oppmerksomhet for å kunne betale. Normalt skulle man fått kompensasjon eller en beklagelse, men ingenting sa hun. Vi betalte akkurat det det kostet og gikk.
Aldri tilbake dit, selv om maten var ok 😱

Takk, gunhaf
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Besøker dette stedet for endte gang.
Like fornøyd med mat, drikke og service hver eneste gang.
Anbefales!
Veldig godt øl også😊

Takk, 2mmyk
Anmeldt 3. desember 2019 via mobile enheter

Gode anbefalinger fra servitøren, så her fikk vi smakt autentisk polsk mat og øl. Gode porsjoner. Vil tilbake hit!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, ingvildlilleenge
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restauranten av en lokal taxisjåfør. Tipset holdt mål. Til tross for full restaurant fikk vi god service og topp kvalitets mat. Tusen takk - anbefales!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, lstoras

Reisende som så på Browar Miejski Sopot, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Browar Miejski Sopot? Del dine erfaringer!