“Julebord”

Kjøkken: Fransk, Polsk, Britisk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og utrolig god service. Trivelig, intimt sted som kan anbefales på det varmeste i flotte lokaler

Takk, IsabellK31

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som er verd et besøk. Personellet og atmosfæren er super. Nydelig mat som er lekkert anrettet.

Takk, SteinarK112
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott restaurant med super service og fantastisk mat. Vi storkoste oss.

Anbefales på det sterkeste.

Takk, turbotang
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Mitt tredje besøk her, og det sto så absolutt til forventningene denne gangen også! Deilig mat som er utrolig delikat presentert, fantastisk service og vakkert lokale!

Takk, Karianne B
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

God service fra alle servitørene! Fantastisk mat! Veldig rent, god behagelig musikk i bakgrunnen og vi fikk utsikt til en fantastisk hage. Bestilte forrett, middag og dessert. Over alle forventinger på smak! De tilrettelegger også for de som ønsker vegansk mat. Anbefalles på det sterkeste hvis du vil ha en god opplevelse. En eksklusiv restaurant

Dato for besøk: august 2018
Takk, 902reginai

Reisende som så på L'Entre Villes Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province
Sopot, Pomerania Province

Har du vært i L'Entre Villes Restaurant? Del dine erfaringer!