“Julebord”

Kjøkken: Fransk, Polsk, Britisk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

For ett sted. Nydelig mat nydelig service. Profesjonelle servitører. Flott lokale. Rett og slett nydelig.

Takk, Geirfins

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og utrolig god service. Trivelig, intimt sted som kan anbefales på det varmeste i flotte lokaler

Takk, IsabellK31
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som er verd et besøk. Personellet og atmosfæren er super. Nydelig mat som er lekkert anrettet.

Takk, SteinarK112
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott restaurant med super service og fantastisk mat. Vi storkoste oss.

Anbefales på det sterkeste.

Takk, turbotang
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Mitt tredje besøk her, og det sto så absolutt til forventningene denne gangen også! Deilig mat som er utrolig delikat presentert, fantastisk service og vakkert lokale!

Takk, Karianne B

Reisende som så på L'Entre Villes Restaurant, så også på

Sopot, Pomerania Province

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i L'Entre Villes Restaurant? Del dine erfaringer!