“Restaurant Irena ”

Vurdert som nr. 15 av 271 Restauranter i Sopot
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig servitører, nice interiør, fint restaurant, alle var fornøyde
Ligger i nærheten av Sopot molo, sjarmerende

1  Takk, Monika K

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant og god mat til en rimelig pris. Servitøren var veldig hyggelig og husket til og med bestillingen vår uten å skrive ned noe. Kjempe fornøyd og kommer til å dra hit igjen!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Vilde Katerina E
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bra service, mat og drikke! Skikkelig koslig sted med frodig uteområde, stemningsfullt med lys i trærne og lykter på bordene. Servitøren hadde klisterhjerne og skreiv ikke opp bestillingen vår. Kjapp servering og nydelig mat. Billig og bra!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Anne B
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Ønsket å sitte ute, men det hadde regnet og servitørene mente det var så masse vann å tørke opp på bordet. Litt motvillige klarte de å gi oss et bord inne, men virket svært lite imøtekommende og stresset. Ei dame tørket av bordet i full fart, og var ikke blid. En meny ble levert på bordet, og det var det siste son skjedde. Etter et kvarter forlot vi stedet. Vi var nemlig ute for å spise og ønsket derfor servering.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thorev84
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

God og billig polsk mat. Mye for pengene. Tok litt lang tid fra vi bestilte til maten kom. God atmosfære og service.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Tonje H

Reisende som så på Karczma Irena, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Karczma Irena? Del dine erfaringer!