“Super restaurant!”
Anmeldelse av Sliwka w Kompot

Sliwka w Kompot
Vurdert som nr. 9 av 270 Restauranter i Sopot
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Koselig lokale, hyggelig betjening. Ventevannmelon før maten + at barnemenyene kom tidlig var veldig familievennlig. Tommel opp!

Takk, Harald M

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

En av de beste restaurantene i Sopot, her leverer de! Kjempe god service, fantastisk mat og drikke og stort pluss at de har gode alkoholfrie drinker for gravide besøkende Hit skal vi igjen!

Takk, Vilde Katerina E
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Topp service, mat og drikke! Anbefales! Gode råvarer og kjempegode smaker. Porsjonene var rause. Har prøvd både biff, pizza, pasta og svin der. Alt er like godt!

Takk, Anne B
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Veldig go mat! Vi bestilte oss en spicy burger og det leverte de.
En sikkelig burger med sikkelig kjøtt.

Denne restauranten anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 690kjetils
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne restauranten før og var like fornøyd som sist. God pizza og god drikke, samt veldig bra service. Ansatte er oppmerksomme og hyggelige. Anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Frøydis E

Reisende som så på Sliwka w Kompot, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Sliwka w Kompot? Del dine erfaringer!