“Smakfull frokost”
Anmeldelse av Caly Gawel

Caly Gawel
Vurdert som nr. 34 av 272 Restauranter i Sopot
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Me var veldig fornøyd med grilla kylling baguette og ost, skinke og egg bagel. Fersk appelsinjuice og cappechino var også veldig god. God service og fine lokaler.

Takk, Marikanari89

Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Anbefaler å spise lunsj her. Fresh mat. Vi hadde hummus og halloumi bowl. Begge smakte veldig godt! Nytes sammen med en god lemonade! Greie priser:)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 302lisek
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Nydelig god frokost med noe for enhver smak. Anbefales! Vi dro hit for frokost opptil flere dager. Veldig koselig atmosfære også. Litt stive priser for å være Polen vel og merke.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, JulesA0321
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Dårlig service, lite imøtekommende og belærende servitør, varm vin, fikk ikke det vi hadde bestilt - rett og slett skuffende.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Olsen B
Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Deilig atmosfære, perfekt heimelaga mat. Variert meny. Me var her og spiste frukost to dagar på rad.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Ragnhild G

Reisende som så på Caly Gawel, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Caly Gawel? Del dine erfaringer!