“Vel verdt besøket”
Anmeldelse av Caly Gawel

Caly Gawel
Vurdert som nr. 34 av 284 Restauranter i Sopot
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god atmosfære. Uformelt. God service! Gode priser. Litt rotete meny som kunne være litt vanskelig å forstå da ikke alt stod på engelsk.
Jeg spiste Original burger med pommes frites. Smakte nydelig. Ordentlig kjøtt, deilig tomat, syltet rødløk og veldig gode pommes frites. Mannen spiste mexican bowl. Veldig god, men trodde chips var tortillachips, men det viste seg å være pommes frites.
Vel verdt et besøk når du trenger en god lunsj/tidlig middag.

Takk, Ragnhild D

Anmeldt 1. august 2019

Utrolig god mat. Vi bestilte burger, fish and chips og salat. Naturlige, rene produkter av høy kvalitet. Alt smakte ypperlig! God service og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kaya m
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk god burger. Hyggelig betjening og nydelig «hjemmebrygg» øl.
Cafepreg på lokalet, men fungerer bra til middag på kveld også.
Anbefales.

Takk, Rolf Erik S
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

God mat og kjempe hyggelig service. Spennende drinker, relativt rask servering. Spiste frokost med familie, alle var fornøyde. Anbefaler

Takk, AleksandraK1735
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her i november 2018 og elsket maten og plassen. Besøkte det igjen i juli 2019 og ble skuffet. Eg bestilte vegetartortilla, denne smakte lite. Vi bestilt også fersk appelsinjuice, men fikk fra flaske. Vi måtte også vente i over 60min på mat pga mye folk, dette ble vi informert om. Vennene mine ble også skuffet over tunfisk bowl, for kremet/konsentrert saus. Genoccien var også tam på smak.

Takk, Marikanari89

Reisende som så på Caly Gawel, så også på

Sopot, Pomerania Province

Har du vært i Caly Gawel? Del dine erfaringer!