“Beste mat og vin på årets Polen ferie”

Brasileirinho Brazilian Cuisine & Bar
Vurdert som nr. 3 av 472 Restauranter i Szczecin
Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Fin restaurant midt i sentrum. Vi fikk nydelig biff, og god vin. Biffen var perfekt krydret med salt og pepper, stekt medium rear. Fikk servert rødvin som passet perfekt

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Kifi2014

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Det var en utrolig god service, vi bestilte entrecoté, den var perfekt. Fin resturang, rolig atmosfære. Tilogmed toalettene var rene. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 799siril
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Jeg og min samboer kom til Stettin etter en turné gjennom Europa. Vi valgte å bli over ett par netter i Stettin for å ta oss litt igjen. Vi kom over Brazillian Cusine og Bar gjennom Tripadvisor, og for en overaskelse! Dette er det stedet vi har fått servert den beste biffen så langt i våres liv👌 Nydelig mat, nydelig vin og kjempe bra service! Anbefales på det sterkeste👌 Er du i Stettin, ta turen! Tips: prøv Entrecoten, med ett glass el Uru ved siden av.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 806stian_
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Du leste overskriften. Den beste biffen jeg og min samboer har spist.
Biffene er møre og saftige, en får noe på siden, som ligner på pommes frites, men er noe annet - kjempegodt!
Anbefales på det sterkeste!!

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, sandero959
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat og utmerket service. Szczecin's beste restaurant by far. Hvis du vil ha tips, spis picanha og drikk deres brasilianske merlot. Kjør på!

3  Takk, pettersr
Maciej Ł, Właściciel på Brasileirinho Brazilian Cuisine & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2018

Tusen takk:)

Reisende som så på Brasileirinho Brazilian Cuisine & Bar, så også på

Szczecin, Western Pomerania Province

Har du vært i Brasileirinho Brazilian Cuisine & Bar? Del dine erfaringer!