“Middag ”

Kjøkken: Polsk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted med nydelig mat og god servise. Sentralt i byen. Variert meny og midt på tre i pris.

1  Takk, annegunnp2016

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

God mat, hyggelige omgivelser og serviceinnstilt personale. Og godt lokalt øl. Bosman, så klart! Ikke dra hit uten å prøve det.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Roy H
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Sjarmerende sted med spennende interiør og velsmakende mat. Hyggelig kelner og gode priser. Både forrett og hovedrett smakte utrolig godt og dessertene var fantastiske. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 364seman
Anmeldt 8. juni 2017

Vi spiste eisbein med stort velbehag, - så det kan virkelig anbefales. Kelneren var profesjonell og med glimt i øyet. Prisene var for en nordmann svært behagelige.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Jackofalltrades2040
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

På besøk i Szczecin pleie vi å ta middag her. Vi var veldig godt fornøyd også denne gangen. God mat og hyggelig stemning. Kan anbefale et besøk her.

Dato for besøk: april 2017
Takk, frodel121

Reisende som så på Karczma Pod Kogutem, så også på

Szczecin, Western Pomerania Province

Har du vært i Karczma Pod Kogutem? Del dine erfaringer!