Agoda.com
Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Noe uvennlig resepsjonist, mye spindelvev i taket på rommet, ingen frokost inkludert. Men ellers helt greit, vi sov godt i stille og omgivelser og hadde både TV og vannkoker Hotellet ligger ca 10 minutters gåtur fra sentrum.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Jendalv
Anmeldt 4. april 2016

Et greit 3 stjerners hotell med greie rom. Vi lå i 3dje etasje og fikk dermed en fin utsikt over elven som lå rett ved..Ligger man med vinduet åpent må man regne med endel trafikkstøy fra hovedveien som lå rett ved i tillegg til trikken som titt og ofte kjørte...Dusjen var er stort minus. Veldig dårlig trykk hele dagen og vanskelig å stille varmt/kaldt vann så ofte fikk man en iskald dusj eller så ble man nesten skoldet. Var ingen utluftingsmuligheter på badet så dårlig luft er noe man sliter med under hele oppholdet...Wifi fungerte overraskende bra på rommene. Frokosten var helt ok uten noen store overraskelser...

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Einar N
Anmeldt 12. september 2015

Veldig sentral beliggenhet. Veldig hyggelig betjening. Hotellet ligger i nærheten av elven Oder, hvor man kan bestille plass på div båtturer.i dette området ligger flere gode restauranter. En amerikansk inspirert western restaurant var fullbooket hver kveld når vi var der. Hyggelig sted med servering både ute og inne.

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, madsen2015
Anmeldt 20. mai 2015

Dette hotellet ligger bra til i sentrum av byen og har gode rom.
Frokosten er god og servicen er bra.
Liten bar på kvelden.
Men nærhet til et par av byens beste restauranter
Dette ligger også nærme "gamle" byen og nær parken som går opp til Galaxy kjøpesenter

Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, Bjstulen
Anmeldt 5. oktober 2014

Dette var et helt greit hotel til en grei pris. Kun 5 - 10 minutters gange til shoppingsentrene og kort avstand til museer. .Rommene var rene og pene. Merket kun trafikken på dagen, men ikke på natten selv om vi hadde rom i første etasje mot hovedveien. Drinkene i baren var en katastrofe og de var dyrere enn alle andre plasser vi prøvde. Hotellet kan anbefales:-)

Romtips: Juniorsuiten var store og gode rom
Dato for oppholdet: september 2014
  • Reisetype: Reiste med venner